Terraria (Террарія) - це інді-гра в жанрі пригодницької пісочниці, яка випущена незалежної ігровий студією «Re-Logic», і доступна на Microsoft Windows з перенесеним контентом на Xbox Live, PlayStation Network, Windows Phone, iOS і Android, а також на PS Vita. Особливістю гри є можливість досліджувати світ, створювати різні предмети, будувати споруди і битися з різноманітними створіннями, які випадково генеруються в 2D -Світ. Музика для гри, стилізована під чіптюн, була написана студією Resonance array, яка також створила звукові ефекти для гри.
Спочатку гра була випущена на Microsoft Windows 16 травня 2011 року. Кількість проданих копій в перший день релізу оцінюється в 50000 примірників, а кількість гравців онлайн - 17000, протягом того ж дня [7]. Всього було продано 200 000 копій гри, що зробило її найбільш продаваною грою в Steam протягом тижня, обійшовши Відьмака 2 і Portal 2 [8]. Гра залишалася на піку в Steam протягом перших шести днів після свого релізу [9], і станом на січень 2013 було продано понад 2000000 копій [10].
Наприкінці березня 2013 гра була випущена на PlayStation Network і Xbox Live Arcade (по всьому світу, за винятком Європи та Австралії) з ексклюзивним контентом.Європейський і австралійський реліз на PS3 відбувся 15 травня 2013 [1]. 29 серпня 2013, Terraria вийшла на телефонах і планшетах з операційною системою iOS.Розробниками виступила голландська студія «Codeglue».
Гра починається в випадково створеному світі, гравцеві дається три базові інструменту: кирка для видобування корисних копалин, короткий меч для бою, і сокиру для рубки лісу. Багато ресурси, зокрема, руди, можна виявити під час дослідження підземних печер. Деякі ресурси і більшість предметів можуть бути знайдені тільки в певних областях ігрового світу: вони зберігаються в звичайних або рідкісних скринях, а також випадають при вбивстві певних супротивників. Гравці можуть використовувати ресурси для створення на відповідному робочому місці нових предметів і екіпіровки за допомогою рецептів. Наприклад, факели можна виготовити на робочому верстаку, а злитки - виплавити з руди в печі. Для створення більшості додаткових предметів в Терраріі потрібно проробити кілька операцій для створення, де виріб, створений за допомогою одного рецепта, буде використовуватися в якості інгредієнта для іншого.
Гравцям належить зіткнутися з безліччю різних супротивників в Терраріі. Одними з найпоширеніших є слимаки і зомбі. Різні інші противники є особливістю конкретних регіонів. Виникнення супротивників залежить від декількох факторів, включаючи час, місце, випадкові події і взаємодія гравців [12]. Гравці також можуть закликати могутніх босів, що мають різну бойову механіку, з яких випадають рідкісні предмети і трофеї. Кожна карта має кілька зон з унікальними предметами і незвичайними супротивниками в кожній з них. У міру проходження гри можуть з'являтися нові зони з поліпшеними предметами і трофеями. Більшість потужних предметів і екіпіровки необхідні для того, щоб убити ще більш потужних супротивників.
По досягненні деяких цілей (наприклад, знаходження певних предметів або перемога над певним босом), можна залучити у гру неігрових персонажів (NPC, НІП), таких як торговець, медсестра або чарівник. Для них необхідно побудувати кімнати, в яких вони будуть проживати. Потім персонажі гравця зможуть купувати або продавати предмети, а також отримувати від НІПов деякі послуги за певну плату - монети, які можна виявити в світі.
Починаючи з версії 1.1 глибоко під землею можна викликати і убити могутнього боса - «Стіну Плоті» (англ. Wall of Flesh). Після цього гра переходить в «складний режим» гри (англ.Hardmode). У грі з'явиться багато нових і труднопобедімих супротивників в різних зонах. Також відкриються нові НІПи, нові боси, ускладнені версії звичайних босів, додасться багато нових предметів (як доступних для створення, так і тих, які можуть випасти з супротивників і босів). Велика частина світу виявиться зіпсованою, а також виникне новий «світлий» биом з новими супротивниками і трофеями
Скріншоти
Відео
|