Dying Light («Згасаючий світло» ) - комп'ютерна гра в жанрах Survival Horror і Action від першої особи з відкритим світом , розроблена польської студією Techland і видана холдингом Warner Bros. Interactive Entertainment в 2015 для PlayStation 4 , Xbox One і Microsoft Windows .
Дія гри відбувається у вигаданому середземноморському мегаполісі Харан ( англ. Harran ), охопленому зомбі-апокаліпсисом . Головний герой, агент під прикриттям, приєднується до громади вижили харранцев, обороняються від зомбі і бандитів. Особливостями гри є інтенсивне використання паркуру в тісній міській забудові та зміна дня і ночі - в темний час доби на вулицях міста з'являються набагато небезпечніші противники.
За перші 45 днів після релізу було продано 3,2 мільйона копій Dying Light, що зробило її найбільш комерційно успішною грою Techland.Дія гри розвернеться в місті під назвою Харан ( англ. Harran ). У місті стався спалах невідомого вірусу, що спричинило за собою миттєве зараження населення. Головний герой, Кайл Крейн, оперативник під прикриттям, потрапляє в Харан з якоюсь місією. Дістати файл. Він виявляється посеред самої справжньої війни, де з одного боку - банда головорізів на чолі з садистом Раїса, а з іншого - група трейсерів, що намагаються вижитиБойова система заснована на використанні різного виду зброї. Поки що було показано лише холодна зброя: бейсбольні біти, молотки і топірці, розвідні ключі, кувалди і мачете, також нещодавно гравцеві надали нову зброю: пістолет. У магазині можна купити мисливську рушницю, так само іноді можна зустріти бойовиків Раїса з автоматом-військовим або поліцейським (у військового більше об'єм магазина, але менше шкоди). Приміром у квесті Палій гравець може знайти військовий автомат у одного з бойовиків. Поруч з електростанцією, де гравець лагодить зв'язок для Раїса і зустрічає Алекса, після отримання від Раїса завдання знайти патруль і взяти у них конверт, можна взяти поліцейську гвинтівку у одного вижив бойовика (заодно і отримати ще одну безпечну зону). Гравець може завдавати холодною зброєю як прості, так і важкі удари. Також гравець може вступати з противником в безпосередній контакт: бити ногою, хапати за голову і бити об коліно, отшвирівает або відбиватися від атак противника (з подальшим вбивством типу згортання шиї або размозжением черепа). Крім холодної зброї в грі є зв'язки петард (у ролику людина на ім'я Спайк каже Firecrackers), які при використанні вибухають і тим самим приманюють зомбі, так само є сюрикени (потім з різними ефектами - запальний, заморожуючий або вибуховий), гранати, метальні ножі і сокири, є можливість метати проста зброя - труби, дошки, ножі і т. п. Крім прямого контакту з противником в грі є стелс : гравець може непомітно підійти до ворога і вбити його. Ще в грі з'явилися всілякі пастки: шипи, електричні огорожі, споряджені вибухівкою автомобілі та інше. Частина з них можна активувати пультом, частина - тільки вручну. Нещодавно вийшло оновлення на шенбяо - ніж прикріплений до мотузки допомагає забиратися на стіни або притягти зомбі до себе.
У грі буде реалізована схема зміни дня і ночі, що також позначиться на ігровому процесі. Вночі вороги більш агресивні, а також їх число помітно зростає. Ще вночі з'являються нові супротивники - «Стрибуни» ( англ. Volatiles ). Їх основною рисою є роздвоєна нижня щелепа. Ці противники більш сильні і швидкі, ніж прості зомбі.Но їх можна зупинити на час ультрафіолетовим ліхтариком. Для виживання в нічних умовах у гравця є своєрідне «нічнне чуття», яке допомагає визначати заражених в темряві і уникати контакту з ними.
Крім цього в грі є елементи паркуру . Головний герой може стрибати по дахах, перелазити через стіни і паркани, повзати по стовпах, бігати по стінах і ковзати. Все це життєво необхідно: гравець не тільки зможе швидше і безпечніше переміщатися по місту, але й добиратися до скидаються з літака контейнерів з припасами. Проблема в тому, що днем їх охороняють люди Раїса, вороги протагоніста гри за умовчанням, правда якщо добігти швидко, є можливість розкрити обидва ящика, а не один. А вночі зомбі стають сильнішими і небезпечніше, що також робить паркур незамінною річчю в грі.