Warface - гра в жанрі масового багатокористувацького онлайнового шутера від першої особи (MMOFPS) . Warface розроблена трьома студіями компанії Crytek : українською філією « Crytek Kiev », південнокорейським філією« Crytek Seoul»і основний студією в Франкфурті-на-Майні . Ексклюзивним видавцем і дистриб'ютором гри на території Китаю є велика китайська компанія - Tencent . Гра використовує ігровий движок CryEngine 3 і випущена для персональних комп'ютерів і для Xbox 360. Однак версія для Xbox 360 буде закрита в лютому 2015 року.
Warface націлена насамперед на азіатський ринок, включаючи Південну Корею і Китай, однак випущена в Європі і в Північній Америці в 2012 році. Warface використовує бізнес-модель Free-to-play і мікротранзакції .
Warface являє собою військовий шутер, дія якого розгортається в 2023 році. Гра запропонує як класичні повноцінні PvP бої і класи персонажів , так і кооперативні місії в концепції PvE .
Розробка Warface стартувала не пізніш листопада 2008 року, основним розробником є українська філія Crytek - Crytek Kiev .Однак ця інформація широкої громадськості стала відома лише в серпні 2011 року, після офіційного анонсу гри.
25 лютого 2009 Crytek зареєструвала в « United States Patent and Trademark Office »торгову марку« Warface® »в категоріях« розваги »,« комп'ютерні ігри »і« програмне забезпечення ».
3 березня 2009 широкій громадськості стало відомо про реєстрацію декількох торговельних марок і логотипів, в тому числі і про Warface. Ні Crytek, ні Electronic Arts (видавничий партнер Crytek на той час) не дали жодних коментарів на запити преси.
В початку квітня 2009 року громадськості стало відомо, що Crytek зареєструвала ще три нові торгові марки, серед яких була присутня «GFACE». Журналісти IGN.com припустили, що ця торгова марка може бути пов'язана з Warface.Вже пізніше, в 2011 році, стало відомо, що «GFACE» є найменуванням соціальної мережі, яка розробляється Crytek, і не має ніякого відношення до Warface.
У самому кінці січня 2010 року ігровій пресі стало відомо, що Єгор Бондар, який на момент публікації цих відомостей працював дизайнером рівнів в компанії Ubisoft , з листопада 2008 по липень 2009 працював в Crytek Kiev над не анонсованого многопользовательским онлайновим шутером від першої особи ( MMOFPS ) , які розробляються ексклюзивно для ПК за новою інтелектуальної власності (у 2014 році гра була портована на Xbox 360). Цю інформацію Бондар опублікував у своєму профілі на LinkedIn . Crytek ніяк не прокоментувала цю інформацію.
Скріншоти
Відео
|